Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. március 14., szerda

22. napi vérvétel, eddigi eredmények

Nagyon boldog vagyok! :)
Voltam a BMC-ben a 22. napi vv-en és chlamydia vizsgálaton. Végre megtudtam a hormon és sperma eredményeinket, amiket múlt héten nem adtak ki.

A lényeg az, hogy érdemes szedni a vitaminokat és enni a mézet, propoliszt!

Január elején kezdtük el ezt a nagy kúrát. A férjem pont akkor volt egy spermavizsgálaton. 15 milla volt az eredmény, 40 %-os mozgékonysággal. 2 hónappal később( nem is telt le a 3 hónap vitaminkúra) eredmény közel 17 millió, 50%-os mozgékonysággal!

Az én eredményeim is jók. Nagyon féltem az FSH-tól, mivel 3 éve 11 volt és tudjuk, hogy ez nehezen stimulálható petefészket jelent. 3 év után eredmény: 8! Nemhogy romlott volna az idő múlásával, javult. Biztos, hogy a méznek sok köze van hozzá! Orvosom egyébként azt mondta, hogy az FSH-val nem kell törődni, mivel korszerűtlen vizsgálati módszer, na de én akkor is örülök! Azt mondta, hogy csak az AMH számít, ami nálam 1, 4. Ez szerinte nagyon jó eredmény, 1 alatt kell aggódni. Egyedül a prolaktinom lett magas, de ez biztos azért van, mert streszes vagyok a vérvételen. 3 éve ugyanez volt, elmentem endokrinológushoz, aki elküldött egy makroprolaktin vizsgálatra, ami kiszűrte a stressz hormonokat és kiderült, hogy pont jó a prolaktin szintem.

Most már csak a chlamydia tesztem kell hogy negatív legyen és túl kell élnem a HSG-t, ami úgy néz ki 29-én lesz. Pozitív vagyok: nincs méhsövényem és mindkét petevezetékem átjárható! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése