Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 10., szerda

Agolutin és újabb gondok

Az Agolutin egy progeszteront tartalmazó injekció, amit izomba kell beadni. Becsomosódhat és bepirosodhat a helye, ha nem megfelelően szúrják.  Emiatt elvileg csak szakember adhatja be, de meg szokták tanítani a férjeknek is, hogy ne kelljen minden nap kórházba, rendelőbe, ügyeletre rohangálni.

Tegnap a rendelőben megkaptam az első Agolutint, meg sem éreztem.

Ma este már a férjem fogja beadni. Kíváncsi leszek, hogy tudok-e majd utána háton feküdni. :lol: :lol: !!


A lányok a fórumon írták, hogy vegyek mirelit zöldséget és azzal borogassam a beadás helyét. Aztán eszembe jut, hogy nekem van itthon jegelő zacskóm, még a férjem herevisszér műtétjére vettük. Valahogy elkerüli a figyelmemet, hogy rakjak törölközőt is a jegelő alá...pedig megírták.
Még egy jó tanáccsal látnak el:  olyan 4-5 naponta érdemes váltogatni az oldalt, hogy a másiknak legyen ideje regenerálódni.

Már nem olvasom egy másik lány hozzászólását, aki figyelmeztet hogy csak néhány percig tartsam a zacsit a szuri helyén, mert könnyen hibernálhatom magam.

Este nagy nehezen rávettem a férjem, hogy beadja.
Röhögés és halálfélelem kombinációja volt az egész procedúra.

Utána befeküdtem az ágyba és jegeltem szépen. Amikor később felálltam, úgy éreztem, hogy valami jégtábla ragadt a fenekemre. Azt hittem, ott maradt a jég, de tévedtem. A popsimon tenyérnyi piros folt, aminek középen egy nagy bekeményedett barnás valami volt. Ezt elrontottuk..

Ezen kívül egy másik dolog is aggaszt.
3 napja csak akkor fáj a cicim, ha megnyomogatom.
A kék erek még ott vannak és tapintáskor a mirigyeket is érzem azért. Lehet elment a baba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése