Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. július 13., vasárnap

Aceton(mérgezés)

Amikor végre el tudtuk kapni az ovuláció előtti napot- ami Czeizel Endre szerint optimális a fogantatásra-, naná hogy ismételten történt valami, ami miatt retteghetek. Néha az az érzésem, hogy a drága Kisfiam mindent elkövet, hogy ne legyen kistestvére :) Na, de a viccet félretéve, nagyon úgy tűnik hogy enyhe fokú acetonmérgezés áldozata lettem. Éppen IPL szőrtelenítésre készültem bent a fürdőszobában, amikor Balázs elkezdte kipakolni a szekrényből a körömlakkokat. Megjegyzem, van a szekrényen zár, de ennek a ragasztója nemrég elengedett, cserére szorult. Késésben voltam, így párszor rászóltam hogy hagyja abba, de ő persze nem törődött ezzel. Egyszer csak maró szag csapta meg az orromat. Belenéztem a fehér kádamba és majdnem elájultam amikor megláttam, hogy egy vérvörös körömlakk terül el benne. Nagyon ideges lettem. Csúnyán ráordítottam szegény gyerekemre, aki először kiröhögött, majd miután nem hagytam abba a kiabálást, keservesen elkezdett sírni. Az idő nagyon rohant, átjött a szomszéd vigyázni rá és nem nyugtattam meg indulás előtt. Közben kicsit úgy voltam vele, hogy nem is kell, hadd érezze cselekedeteinek súlyát. Én a sírni hagyós módszer ellenzője vagyok, mégis annyira berágtam és bevallom, megijedtem, hogy kádat kell majd cserélni, hogy ilyen állapotban hagytam otthon a Kicsikémet. Óriási hiba volt! A szívem szakad meg még mindig, amikor eszembe jut, hogy 30 perc távollét után arra kellett hazajönnöm, hogy az én Egyetlenem még mindig sír... Csak az ölemben nyugodott meg...Soha többet nem csinálok ilyet, tőlem akár a fejemre is nőhet ez a Manó, nem érdekel!
Útközben vettem is egy nagy adag acetonos körömlakkot, majd miután megnyugtattam és elaltattam a Kisfiamat, nekiláttam sikálni a kádat. Az ablakot kinyitottam( csak résnyire lehet), kesztyűt vettem fel és amikor éreztem, hogy nagyon telítődök a szaggal, kimentem friss levegőt szívni. Ennek ellenére este elkezdett fájni a torkom és a fejem is kicsit. Először nem értettem mitől, hiszen ritkán fázok meg és nem ittam hideget sem. Csak másnap esett le, hogy ez lehet az acetontól is. Utánanéztem a neten és hát természetesen kiderült, hogy ezek az aceton okozta mérgezés tünetei. Mára elmúltak a fájdalmaim( pénteken történt). És akkor most kezdődhet a para...Együtt voltunk aznap este és csak remélni merem, hogy ha megfogant a Kistesó, akkor az aceton nem okozott nála valamilyen fejlődési rendellenességet. Belehalnék, ha a 12. héten derülne ki, hogy baj van! Kíváncsi vagyok, hogy a fogantatás pillanatában fontos-e az anya egészségügyi állapota, próbáltam rákeresni, de nem sok hasznos információt találtam. Mondjuk, ha valaki éppen részeg, amikor teherbe esik, az szerintem hasonló, de erről sem írnak, pedig biztos nem egy gyerek fogant ilyen körülmények között. Majd meglátjuk és reméljük a legjobbakat, mivel nem ájultam el, orvosi ellátást nem igényeltem, tehát enyhe fokú mérgezést kaphattam. Mindenesetre, a kád olyan fehér, mint újkorában :)
Visszatérve az IPL szőrtelenítésre, 7 alkalom után azt kell, hogy mondjam hogy kezd alább hagyni a lelkesedésem. Nagy változás nem történt a harmadik óta, amikor arról számoltam be, hogy már két csíkban is kikopott a szőr. A maradék 5 alkalomra azért elmegyek, hátha...

2 megjegyzés:

  1. Teljesen biztos, hogy nem lesz semmi baja a picinek, hiszen ha aznap este voltatok együtt akkor a beágyazódás csak egy hétre rá történik addig az embrió nincs összeköttetésben az anyai szervezettel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, ez így logikus is, hacsak a petesejt nem károsodott,de ennek minimális az esélye. Jaj, nagyon remélem, hogy nem lesz baja (ha egyáltalán megfogant, de ennek is minimális az esélye, sajnos)

      Törlés