Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. január 31., szombat

Újra a BMC-ben :)

Hát eljött ez a nap is, pedig utolsó pillanatig reménykedtem benne, hogy spontán terhes leszek és nem kell mennem a 3. napi vérvételre.. Nem jött be, de sebaj, előre nézünk és örülünk, hogy van lehetőségünk mesterséges megtermékenyítést igénybe venni. Milyen jó, hogy ilyen fejlett a tudomány és milyen jó, hogy mi megtehetjük...Nem foglalkozunk azzal, hogy mások csak összebújnak és 2 héttel később pozitívat tesztelnek...

Az első meglepetés a bejáratnál ért minket. Sajnos lényegesen drágább lett a parkolás..Az első 15 perc ingyenes, újabb 15 perc 200 Ft, utána 15 percenként 100 Ft. Sikerült röpke 2 óra alatt 600 forintot ott hagynunk, ez eddig az egész napos parkolás ára volt. A napijegy 1200 forint, de ezt csak 24 órás ott tartózkodás esetén érvényes, szóval nem lesz olcsó mulatság a parkolás sem..

A vérvétel parámat már majdhogynem sikerült legyőznöm, mert az utóbbi időben elég sokat jártam kísérő nélkül. Ennek ellenére, kutakodtam a neten, hogy vajon hány ampulla vért csapolnak majd le. Mégis csak menstruáció alatt veszik le, és ez nekem azért nem mindegy... Fura, hogy a saját blogomat visszaolvasva 5 ampulláról írtam, másokéban 7-et találtam. Ijesztően hangzott, de tudtam, hogy mindenki nagyon kedves és megértő lesz majd velem. Így is volt  ;) Amíg a férjem elment spermavizsgálatra, addig én egyedül túlesetem rajta. Alig akarta elhinni, hogy ilyen bátor voltam. Legnagyobb meglepetésemre, csak 3 ampulla vértől szabadítottak meg, igaz nem volt szükségem az AMH-ra, mert elfogadták a novemberit. A dolog érdekessége, hogy pár évvel ezelőtt nem is a BMC-ben csinálták az AMH-t, magánlaborba kellett elmenni. Most már megcsinálják helyben, ami azért jóval kényelmesebb. Itt is fizetni kell érte, mert az állam nem támogatja. Szóval, nem értem miért vettek le olyan sok vért annak idején. Azt sem értettem, hogy miért kellett éhgyomorra menni, tudtom szerint, csak hormonokat néztek, de ezt is túléltem. Nem volt dugó odafelé- még erősen január van-így nem éheztem sokáig.

A férjemnek is volt vérvétele, hormonokat néztek nála is. Ezen kívül, spermavizsgálatra is mennie kellett. Nagy volt a meglepetés, amikor meglátta az új kabinokat az emeleten. Már nem kellett a földszinten mindenki szeme láttára bemennie egy szűk szobába, ahol tudta, hogy csak egy ajtó választja el a várakozó páciensektől, hanem normális méretű, kényelmes kabinban intézhette el ezt a nem éppen kellemes feladatot rendesen elkülönítve a kintiektől,  Azt mondta, ég és föld a különbség, igaz a bent lévő újságok továbbra is elavultak, de ez nem érdekes, ha van az embernél egy internetes mobiltelefon ;)

Viszonylag gyorsan végeztünk, így még arra is jutott időnk, hogy nosztalgiázzunk. Körbejártuk a szülészet épületét és próbáltuk megtalálni azt az ablakot, ami abból a szobából nyílik ahol Balázs született :) Jelen pillanatban a "legperverzebb" vágyam az, hogy ismételtem ott vajúdjak majd életet adjak Balázs kistestvérének :) Annyira, de annyira szeretnénk még idén átélni a szülés és születés csodáját :)



10 megjegyzés:

  1. Várhatóan mikor kezdtek, miután meglesznek az eredmények, akár a következő ciklusban? Szurkolok az idei új csodához! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Heni! Én is szurkolok neked hogy pozitívat tesztelj, majd 8 és fél hónap múlva egy egészséges kisbabának adj életet :) Valószínűleg hó végén kezdünk ;)

      Törlés
  2. Juj, ez nagyon izgalmas, Andi! Hajrá, szorítok nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is drukkolok ezerrel, hogy minden rendben legyen a Kisbabáddal a kombinált teszten!

      Törlés
  3. Jaj de jó, akkor ti is indultuk végre! Remélem jók lesznek az eredmények! Oké, hogy nem foglalkoztok azzal, hogy mások összebújva stb... De azért még nincs veszve semmi hátha ebben a ciklusban spontán összejön!

    VálaszTörlés
  4. Na akkor ezek szerint azért jóval előttünk jártok (nekem maratoni ciklusaim vannak, és igazából még nincs pontosra megbeszélt menetrend sem), de nem baj, csináljanak csak nektek babát, aztán utánozzunk, nem bánok egy kis lemaradást… :) Drukk itt is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Est! Én meg azt mondom, hogy inkább legyünk újra mindketten spontán babásak :) Nem baj az sem, ha egyszerre ;)

      Törlés
  5. Szia Andi, tudok írni neked esetleg privátba? Tudsz adni nekem elérhetőséget? Előre is köszönöm!
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Niki. Írhatsz nekem az andi565@freemail.hu-ra. Várom leveled!

      Törlés